Kaip patobulinti skaitmeninę mokymo(si) aplinką?

  1. Pradžia
  2. Naujienos
  3. Kaip patobulinti skaitmeninę mokymo(si) aplinką?

Kaip patobulinti skaitmeninę mokymo(si) aplinką?

Skaitmeninių mokymo(si) priemonių kūrėjai: programuotojai Aurelijus Rožėnas (TAMO grupė, grupės vadovas) ir Deimantas Abelskis, vartotojų patirties ir dizaino specialistė Toma Janušonė ir „ŠVIESOS“ turinio formavimo grupės metodininkė Danutė Visockienė – lankėsi atviroje lietuvių kalbos ir literatūros mokytojos Linos Spetylaitės ir I abc klasių mokinių pamokoje. Svečiai kartu su mokiniais ir mokytoja aptarė skaitmeninių vadovėlių privalumus ir trūkumus, aptarė įvairių užduočių tobulinimo galimybes.

 

Apie mus

Vilniaus Vytauto Didžiojo gimnazija yra pirmoji lietuvių gimnazija, kurią 1915 metais įkūrė M. Biržiška, J. Basanavičius ir P. Gaidelionis. Kaip ir anuomet, gimnazija užtikrina efektyvų ir kokybišką mokymą ir mokymąsi bei yra atvira pozityviai kaitai. Šiandieninė gimnazija siekia tobulėti, puoselėja savo tradicijas, tautiškumą, toleranciją, lanksčiai prisitaiko prie besikeičiančių sąlygų, suteikia visapusiškų žinių, padėsiančių jaunam žmogui rasti savo vietą Lietuvoje ir Pasaulyje, tad ir mokyklos bendruomenė yra bendradarbiaujanti, susitelkusi, iniciatyvi, geranoriška, kultūringa, kurianti saugią aplinką, pasitikinti savo sugebėjimais ir besididžiuojanti savo mokykla, kurią pati kiekvieną dieną ir kuria.

Socialiniai tinklai

Naujienos

Meniu