Šio etapo metu mokiniai domėjosi prancūzų, rusų ir vokiečių šalių paveldu Vilniuje ir vadovaudamiesi instrukcija, sukūrė interaktyvų žaidimą, kuriame integravo minėtų tautų paveldą sostinėje.
Mokinių grupės turėjo pasirinkti mažiausiai po tris objektus, susijusius su išvardintų kalbų paveldu Vilniuje. Pristatinėdami pasirinktus objektus mokiniai kūrė trumpus (1-2 min.) vaizdo siužetus ir juos įgarsino nurodytomis kalbomis, atsižvelgdami į tos šalies objekto sąsajas su Vilniumi. Vaizdinių filmukų pristatymo tikslas – pateikti informatyvią, įdomiais faktais grįstą informaciją ir akcentuoti pasirinkto objekto svarbą Lietuvos pilietiškumui, kultūrai, šalies gerovei ir kultūrinei įvairovei. Surinkta medžiaga siužete buvo pateikiama lietuviškais subtitrais, kad būtų galima lengviau suprasti.
Atlikdami trečiosios savaitės užduotį mokiniai turėjo ne tik apibūdinti pasirinktą objektą, bet ir sukurti užduotį, tos šalies, kurios paveldą tyrinėjo, kalba.
Kuriant užduotis reikėjo atsižvelgti į užduočiai atlikti skirtą laiką (3-5 min.) ir saugumą. Užduotys buvo atliekamos ta pačia kalba, kuria jos ir buvo pateikiamos.
Be to, kurdami žaidimą, mokiniai naudojo žingsnių skaičiavimo programėlę „Strava“, kurios pagalba buvo fiksuojamas visas nueitas maršrutas žemėlapyje.
Mokinių vertinimą sudarė keturios dalys su atitinkamais kriterijais:
- Mokytojų vertinimas;
- Mokinių asmeninis įsivertinimas;
- Kiekvieno grupės nario vertinimas grupėje pagal grupės nario indėlį į grupės darbą;
- Žaidimą žaidusios grupės vertinimas.
Gauti pažymiai buvo įrašomi į atitinkamų dalykų dienynus: antroji užsienio kalba ( vokiečių / rusų / prancūzų), istorija, geografija, fizinis ugdymas, informacinės technologijos, pilietinis ugdymas.