Gruodžio pradžioje devyni mūsų gimnazijos mokytojai lankėsi Nyderlandų mokyklose, kurios įgyvendina Tarptautinio bakalaureato (TB) programas. Ši šalis garsėja pažangiu požiūriu į švietimą, o mokyklos pasižymi stipria ugdymo kultūra, orientuota į mokinių savarankiškumą, tyrinėjimą ir atsakomybės už savo mokymąsi ugdymą. Mokytojai grįžo įkvėpti, parsivežė daugybę idėjų ir konkrečių metodinių sprendimų, kuriais jau dalijasi su mūsų gimnazijos bendruomene.
International School Delft mokytojams paliko itin stiprų įspūdį savo mokymosi aplinka, kurioje itin pabrėžiamas tyrinėjimu grįstas mokymasis, mokinių refleksija ir įvairių disciplinų integracija. Čia ugdymas organizuojamas taip, kad mokiniai patys keltų klausimus, formuluotų mokymosi tikslus ir įprastų kritiškai vertinti savo pažangą.
Esprit Scholen EOA išsiskiria didele kultūrų įvairove ir mokyklos gebėjimu kurti atvirą, saugią ir įtraukią mokymosi erdvę. Mokykla itin daug dėmesio skiria mokinių tarpkultūriniam ugdymui, bendruomeniškumui ir gebėjimui dirbti komandose. Ugdymo turinys čia glaudžiai susijęs su realaus pasaulio problemomis, o mokymosi užduotys remiasi projektiniu mokymusi.
AICS Arent Janszoon Ernststraat (South Campus) demonstruoja, kaip nuosekliai ir struktūruotai gali veikti TB programa didelėje, įvairialypėje mokykloje. Mokytojai pabrėžė aiškią mokinių pažangos stebėseną, nuoseklų vertinimo procesą, puikiai veikiančius mokomųjų dalykų tarpusavio ryšius bei stiprų bendradarbiavimą tarp mokytojų komandų. Ši mokykla išsiskiria kryptingu ugdymo planavimu ir labai aiškiai apibrėžta mokyklos kultūra.
Dėkojame visų trijų mokyklų atstovams už profesionalų ir šiltą priėmimą, atvirą dalijimąsi patirtimi bei nuoširdžius pokalbius. Galimybė pamatyti, kaip veikia pažangios Nyderlandų mokyklos, praturtino mūsų mokytojų profesinį matymą ir sustiprino siekį dar labiau tobulinti ugdymą mūsų gimnazijoje.
Taip pat nuoširdžiai dėkojame Vilniaus miesto savivaldybė už suteikiamas galimybes mokytojams augti, tobulėti ir semtis įkvėpimo tarptautinėse edukacinėse praktikose.























